ÄNNU ETT JOBBIGT SKOLÅR!

hey på er!

idag började somsagt skolan!
och jag är redan sugen på sommarlov.
det var kanske inte en hemkst första dag men nästan.
att gå upp 06.00 gör inte att men ser fram emot ett år med tidiga mornar.
trots ett schema med sovmorgon varje dag hjälper det inte, eftersom bussarna går så sällan.
jag måste nämligen fortsätta ta sjubussen, fast vi börjar tio.
det kommer inte funka, eftersom jag kommer ett få sitta i skolan i 2 timmar för att vänta och vänta på stan i 2 timmar på bussen.
jag kommer tröttna ganska fort.
plus att jag fick ett brev, om kören idag, och den börjar den tredje.
på en onsdag, så jag hinner nog hem precis imellan.

vi började iaf åtta. ett möte med mentorerna varade i 90 minuter, och efter det var det engelska med ms.mcgowne.
hon var jättegullig och vänlig.
sen var det so med ms.viklund, hon var ganska rolig.
efter det lunch och sen väntade jag och jenny på anna.
vi tog två bussen hem och sen var det en himlans eftermiddag, som jag just nu inte orkar berätta om.
kanske senare! <3

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0