FREDAAG!

hey!

äntligen fredag, men kanske inte den bästa fredagen i mitt liv.
min farmor dog i natt, så humöret kanske inte vart på topp.
men jag vet att hon har det bättre nu och slipper lida och det är underbart att veta.
jag älskar dej farmor! <3

skola iallafall.
var inte med på gympan, och jag vet inte varför men iallafall, åkte bussen hem med anna och det var fullt med konstiga ungar där.
sen åkte vi till anna och tog nudlar och sen till mej och kollade på började kolla film, sen fotade vi, bilder kommer kanske senare.
imorrn kommer nog mormor tror jag! :D<3
jag har saknat henne.
och på måndag är det skolfoto.
usch!

ha det bra!

hej då!

Kommentarer
Postat av: jenny

r.i.p </3

2008-08-31 @ 20:31:13
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0