KLÄDBRIST!

hey!

skola idag, när jag vaknade orkade jag nästan inte gå till skolan, men jag pallrade mej iväg, och vi började med matte.
efter det hade vi engelska och fortsatte sedan med svenska.
lunch sen, och efter det NO.

vid två åkte jag och jenny ä ner på stan och jag hittade en cardigan och en tunika.
jag skulle även behöva leggings.
och jag kom nyss på, att jag nästan inte har inget att ha på mej.
min garderob är typ tom.

efter stan tog jag 95:an hem och var med anna och jennie, hemma hos anna.
helt plötsligt kom anton och vi spelade guitar hero med markus! x'D
sen ville vi ut och cykla, och vi kom till anton.
där spelade vi guitar hero, gitarr och läste kp.

nu ska jag kolla på tv.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0