REGN I AUGUSTI?

hej!

jag kom nyss på att det typ har regnet heeeeela augusti.
inte braa!

jag har ju varit hemma idag som sagt, och pappa ringde hälsovårdscentralen som sa att det kunde vara att jag typ vänt på dygnet, äter frukost när jag precis brukar typ gå och lägga mej och så.
plus att jag inte har ätit mat på tre dagar.
imorgon, ska jag nog gå om jag inte typ mår apilla igen.
men dte är typ bara i skolan, så jag kanske oroar mej för att jag ska må illa i skolan, och när jag kommer dit mår jag illa, eller nåt.
jag vet faktiskt inte.

idag har jag kollat på mean girls och ätit lunch, varmmacka! :D
nu är jag typ ganska hungrig men ska väntaa 40 minuter.

har ni tråkigt kan ni typ sjunga karaoke på nätet gratis!

http://karaokeparty.com/sv

hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0