SISTA DAGEN!

hey!

idag är det den absolut sista sommarlovsdagen.
och det känns inte bra alls.
jag hatar verkligen skolan.
och jag menar att jag verkligen hatar den.
upp halv sex, buss till skolan vara där i 7 timmar, ta bussen hem och komma hem vid halv fem,
äta middga och sen sova.
det är liksom mitt liv i ett år.
fyfan asså, skolan är inte rolig alls.

idag har jag iallafall vart i valbo och köpt en vindjacka och skor.
+ busskort och skolgrejjer :/
jag mama och gustaf åt där , jag tog typ en äcklig macka. fan att man har godisförbud också.
menmen, det är nyttigt.

ja, nu ska jag ta en macka en filt och en film och njuta av den sista dagen i frihet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0