SKITDAG!

hey!

ännu en dag i underbara engelska skolans lokaler....
böjrade med att jag vakande och mådde skitilla, men åkte in med papap och gick en promenad i boulongerskogen, eftersom jag var så tidig.
sen till skolan och det var spanska först. jag mådde verkligen skitilla.
så tänkte jag åka hem efter spanskan, men fortsatte endå.
så matte och jag mådde typ inge bättre.
sen assembly och mentormeeting och då började bli hungrig för första gången den här veckan.
sen lunch och jag tog lite fil och sen svenska och då mådde jag bra.
sen study hall, och då jobbade jag frivilligt matte.

efter det tog jag bussen till stan och sen mötte jag sötthea, och sen kom nora och vi tog bussen hem.
fick skjuts av nora en bit. <3

nu sitte rjag hemma och har tråkigt.

hejss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0