SKOLA!

hey!

skola idag, och den var faktiskt okej.
fast jag träffade inte anna, men ringde henne efter skolan.
vi började kvart i nio iallafall, då började vi med spanska, och den var okej, varken roligt eller tråkig.
efter det var det engelska, och den var rolig.
so, efter det och en ganska tråkig lektion.
lunch sen, jag tog en schnitzel och ett glas vatten, har fortfarande ingen vidare aptit.
sen no.prov på 20 sidor. ganska enkelt.
sista lektionen var syslöjd, och där fick vi klippa och klistra.

efter skolan tog jag bussen till mamma och fick skjuts hem.
och jag märker verkligen att efter en dag i 8e, kommer du hem med huvudvärk.
och på måndag är det skolfoto. och vi börjar tio, men ska ta skolfoto 8.30!
nu ska jag läsa lite bloggar, och vila.
efter det blir det pluggpluggplugg.
glooooosor!


hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0