SOLSKEN!

hej!

visst är det underbart när solen skiner och man kan gå ut och sola och bada.
men det är grymt irriterande när men ligger sjuk hemma.
jag ligger i soffan och tittar på film, men det är för ljust i rummet, så man ser inte bilden.
 + att alla filmer jag ser, ser jag utan undertext, för att träna engelskan.
så då måste jag koncentrera mej.
för första gången på ett tag, är jag avundsjuk, för att en del just nu sitter på en lektion i skolan.
det är mycket bättre än att ligga hemma och mögla.

jag har sett halva mean girls iallafall, får väl titta på den igen.
ibland hittar man en film, som man ser hela tiden.
nyss hade jag bombay dreams som jag kanske såg 10 gånger på tre dagar.
sjukt!

när man är hemma själv, är det sällan vi har mat hemma.
så jag äter ofta mackor eller yoghurt, men det är inge gott till lunch.
jag tror dock att det finns lite ostkaka att gräva fram, och en god macka.

nu kom posten, hoppas att det är något roligt med!

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0