SOMMARLOV!

hej!

sommarlovet lider mot sitt slut vilket är hemskt! :'O
jag vill verkligen inte tillbaka till skolan!
men, det är två år kvar, sen är det gymnasium som gäller.
och då får jag dessutom börja övningsköra.
haha, två år.
plus attmamma lovat att om jag får bra betyg på proven, så ska v hitta på något varje månad.
SHOPPA!
haha, iallafall, nästa år får jag moppe! :D
eller jag kanske får en moppe.
och en ny mobil!
det är mycket att se fram emot, och det är mindre än 52 veckor dit! :D

två promenader med älsklings anna idag, det är bra, + en massa smetmuffins! med bräntsmör!
haha, vi kanske inte ska bli kockar som stora.
utan fotografer!

iallafall det vill väl inte ni läsa om!

ha det bra! :D

kramar c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0