TISDAG!

hej!

vaknade runt kvart i elva idag, skönt.
igår vid elva kom anna, och det var väl meningen att vi skulle sova ute, men vi satt och kollade på tv ett tag, sen var jag grymt trött, så jag gick och la mej, och anna bestämde sig för att åka hem.
men jag tror vi skulle vara med varann idag.
men jag vet inte.

iallafall, på söndag ska jag mamma maria och jenny till lager157, och då ska gustaf följa med! :O
det är hemskt.
han gör det bara för att reta mej.
asså, lite måste jag få göra själv.
han kan väl åka helgen efter med mamma?! :O
usch!

jaja, åker han följer inte jag med, han kommer tjata hela tiden på att vi ska åka hem, och jag kommer inte hinna köpa nåt.
sen kommr han få ont i magen och då måste vi åka hem
så blir det jämt.

usch!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0