SOMMARMINNE 1.

hej på er, <3

sommarminne, 1

en dag i bönan med dom underbaraste , <3

vi cyklade först till engeltofta för att åka vidare till limön, men det blev inte så, utan vi köpte lite glass och sånt och cyklade till någon gräsplätt vid vatnet där vi myste och jag och jenny badade.
efter ett tag satte vi oss på cyklarna igen och cyklade mot bönan, men vi kom på att vi ville ha mer glass , så in på engesberg café och handla, sen hem till anna.

efter att det slutat regna satte  oss i lilla båten och rodde tll böna café för att fika lite.
och vattnet var ganska varmt så vi rodde tillbaka hem till anna och hämtad badkläder och rodde tillbaka till böna brygga och badade där, och sen var vi ute och rodde i 4 ½ timmar!

efter det cyklade jag och jenny hem till mej och åt en macka, sen skjutsade vi hem jenny och handlade lite, sen allsång och morden i midsomer, och efter det såklart en cykelsväng med älskling.
och dum som jag är ville jag sova på balkongen, så vi satte oss där och pratade i två timmar och sen gick vi in och somnade.

hej då!

xoxo  cajsa,


Kommentarer
Postat av: jenny

bästa dagen ever <3

2008-07-03 @ 22:12:41
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0