SÖNDAG!

hallå! :D

idga är det söndag och jag har munsår och en finne.
ingen bra start på dagen.
menmen, jag saknar elin något enormt och det kan dröja månader innan jag får träffa henne. :(
men vi ska åka och hälsa på när hennes lillebror kommit, och några veckor.
han är säkert lika go som henne. :D

igår var vi vid den här båten som heter götheborg.
jag fotade lite och guf vad mkt folk det var, men fick stå i bussen och trängas som tusan.
menmen, efte det åkte vi till boulongern och spelade minigolf, jag mamma pappa och gustaf och mormor tittade på.
mamma vann oh jag kom trea, pappa förloade som vanligt.
konstigt eftersom han spelat golf sen har var 10 år.

idag ska mormor åka hem och de ska ta en tur förb ann-sofie och andes, vet inte om jag följer med, troligtvis ínte.
imorgon ska jag troligtis till Sophie och Calle och vakta honom ett tag.
ch på torsdag är det Christina-dagen, och då är det harkskär som gäller.
roligt roligt.

jag saknar anna och jenny och annie och jennie och alla andra enormt, jag har inte vart me en kompis på typ två veckor! :O

ajja, nu ska jag skriva ut lite bilder till mormor! :D

ha det bra

kramar c.

Kommentarer
Postat av: jenny

saknar dig!!!!!!!

2008-07-20 @ 18:34:35
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0