Första inlägget!

hallå!

ännu en ny blogg och ännu ett nytt tappert försök att börja blogga.
jag hoppas att det går bättre nu, för nu börjar jag gå över strecket, 10 bloggar, och det är lite väl mycket.
på en vecka har jag startat tre nya bloggar, en på devote.se  , som säkert är en jättebra sida, om jag visste hur man gjorde och just nu okrar jag inte lära mig, så det får bli blogg.se

idag har jag inte gjort speciellt mycket.
jag vaknade och kollade på hannah montana. efter det var det datorn och sen fixa mig.
pappa gustaf och anton ska nog till valbo så jag ska kanske följa med och köpa skiva och två böcker mest till götet, nästa lördag!
hoppas dom ska till valbo för då kan jag smita in på rocks och kolla om dom har miss li skivan.
hon är verkligen bra!
och jag älskar verkligen oh boy.

igår var jag på stan med mamma och köpte massor med kläder.
bilder kommer senare, jag lovar! :D<3

ha det bra!

kramar cajsa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0