LUCKY

hallå!

gustaf har installerat en massa högtalare i sitt rum så nu har han och jag suttit och diggat gamla låtar + att vi har kollat på stuart little2, och käkat glass.

men igår hände en läskig sak. Gustaf hade Anton och Pontus här, och dom älskar verkligen älskar att fiska så dom åkte iväg vid halv tio igår kväll för att fiska vid en liten vik lite längre bort. SÅ var dom borta ett tag sen kommer gustaf cyklandes i full fart, och börjar prata med pppa, så går jag ut och frågar vad det är. så säger gustaf att han har fått en andkastspö så jag ba: en and? så cykla jag dit med honom, då har han fått en död and på kastspö och den har fastnat i vingen, så kommer pappa efter tag och lyfter upp den med spöt och går med den hängades, USCH!

ja,då vet ni det :)

här är en jättebra låt! (:

kramar cajsa,



Kommentarer
Postat av: jenny

men usch vad läskigt, en and! :o

jag skulle svimmat.





låten är jättebra förresten! :)

2008-06-29 @ 13:35:25
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: jenny

men usch vad läskigt, en and! :o

jag skulle svimmat.





låten är jättebra förresten! :)

2008-06-29 @ 13:35:26
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0