RUMMET!

hej igen! :D

jag har jättetråkigt, :/

nyss fixat  klart mej till i eftermiddag, och idag kommer bästavän hem från malung, tror och hoppas jag! :D
även om det är tre dagar så har jag faktiskt saknat henne! <3
jag ska typ vara med henne hela veckan, tills på lördag när jag åker till västkusten, <3 och lämnar anna, <333 och alla andra.

och nu kom jag på att ag kanske inte kommer träffa jenny på en månad, så jag måste hinna träffa henne. <3

men åter igen har Miss Li räddat min dag, <3   mitt liv består av musik från Miss Li och Jason mraz och därför står det life is wonderful, även om den har sina mörka stunder så är det väl bättre än inget liv alls? (: <3
jag kan vara poetisk jag med, <333

nu kommer iaf bilder på rummet :)

FÖRE:


EFTER:



hare bra! <333
kramar cajsa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0