BÄSTAVÄN

finns det någon bättre än henne? <3
nej. <3


cajsa.

du är min absolut bästavän. du lyssnar alltid på mig, hur dryg jag än är. oh på nått sätt så tycker du om mig vad jag än gör. jag älskar dig som fan. jag tror aldrig jag har älskat någon så mycket. som jag sa förr, alla fina ord i hela världen som underbar,vacker, osv. , dom orden, dom finns bara för att jag ska kunna beskriva dig. du är det bästa som har hänt mig. Jag älskar dig, varje dag är ett försök att visa hur mycket jag tycker om dig. det finns så mycket jag kunnde skriva om dig, du är helt parfekt, den bästa vännen någonsin. oh jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder. du är inte bara en bästavän egentligen, du är en syster, en lupinsyster. oh hur dumt alla andra tycker att lupinsystrar låter, så är det de vi är, oh inga ord kan ändra på det. du är mitt liv, min luft jag behöver för att andas, du är allt i mitt liv, oh jag lovar att alltid finnas här för dig, för du finns alltid här för mig. jag pratar om dig hela dagarna, oh jag tror att 7d är trött på våra äventyr. men det slutar aldrig, för jag släpper dig aldrig. du kanske inte orkar sitta oh läsa allt det här, men det finns så mycket att säga om dig och så få ord i världen. jag kommer ihåg den där kvällen i sommars nr vi blev lupinsystrar, oh alla andra vet nog också hur det gick till.. jag har kvar dom där blommorna förresten :o allt för att minnas, för våra minnen är så extremt viktiga för mig. den här tiden med dig måste vara den bästa tiden i mitt liv. oh vi är ju med varandra nästan varje dag. jag kan verkligen säga allt till dig, du förstår så bra. oh även om vi är olika på utseendet, så är våra insidor precis lika. det är ganska konstigt , för ibland så säger vi saker som den andra precis tänkte säga, oh vi tycker oh tänker ofta lika om saker.  men det är menat för livet, det är menat att vi ska vara med varandra. det är därför jag lever, för att vakna upp oh tänka på dig. oh känna mig lyckligast i världen, för att jag har dig.

cajsa maria schüllerquist, jag älskar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0