FROST

hej!
jag fryser som tusan. den här tiden på året är otroligt dryg. kallt och man vet inte riktigt vad man ska sätta på sig
min kusin flyttar till karibien imorgon och hon stannar ett halvår. man blir en aning avundsjuk.
men då missar man den riktiga vintern. men den verkar ha lämnat sverige. det blir nog ingen riktig vinter i år. eller vad tror ni? men just nu väljer man nog rätt som åker utomlands. jag har inte varit utomlands på år och dar. kanske blir dags snart :)

nu ska jag nog ta en dusch. sen läsa och sova :)

en lång dag imorrn sen blir det bara hem och slappa.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Carro

kallt kallt!:)

2008-11-19 @ 22:49:58
URL: http://sandraocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0