GUITAR HERO KNODD

hej. min bror har spelat guitar hero sen jag kom hem. han ska bli lika bra som anton säger han. och för er som inte har sett anton, så måste jag säga att han spelar på expert med gitarren på ryggen liggandes ne rpå golvet.
och det går riktigt bra måset jag säga.

nu är det klippt. brunett och lugg. jag ser inte alls ut som jag brukar och jag vet inte om det är negatvit eller positivt.
men jag vänjer mig nog snart.

nu ska jag plugga och titta på tv.

har gjort en ny blogg. cajsasch.blogg.se , men det är inte färdigfixad än, så tills jag får tid och ork är det den här som gäller :)<3

hejdå.

Kommentarer
Postat av: jenny

haahahah, ha anton som förebild, det är bra det! :D

2008-11-18 @ 22:43:17
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0