HELLOO

hej på er! jag har inte hunnit blogga på hela dagen. det är ju hemskt. jag har ju varit i skolan hela dagen, ganska så okej faktiskt. sen bussen hem och jag följde med jennie hem med anton och anna! jennie fyller faktiskt tretton år idag, så många grattiskramar till henne! vi kopplade in hennes nya playstation och sjöng singstar. mysigt hade vi ! fick även lite snickerskaka!

sen hem och äta vid sjutiden och efter det tog en jag en promenad. sen plugga och inte förrän nu har jag fått tid för datorn. jag är rädd för att resten av veckan och början på nästa kommer se likadan ut!
fem prov nästa vecka typ.

men, jag har lyckas ta foto på dagens outfit!


chinos - gina tricot
linne - gina tricot
t-shirt - h.m kille.


mjukisbyxor - lager157
linne - ginatricot.
jacka - mammas

nu fick ni en promenad outfit också! jo, västen. haha, det är så mörkt så bilarna på måste se mig!
ifall ni undrade! haha! :)

pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Andrine

fint =D

2008-11-17 @ 17:27:20
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0