HEMMA !

hej allihopa! nu är jag hemma! efter en hel dag i den underbara huvudstaden. det har varit en underbar dag. började med att vi tog tåget från gävle klockan 9.00 kom fram vid halv elva, då vi åt lunch. shoppade sen och var klara vid ett. eftersom tåget inte gick förrän halv fem, så hade vi alltså 3 ½ timme kvar. gick tillbaka till centralen och fikade lite. sen tog vi en promenad till gamla stan och fotade. mys mys! och sen tillbaka till staden och anna köpte skor.

dagens köp:
chinos - gina tricot. det var dock trasiga såg jag när jag kom hem, så de ska bytas imorgon!
t-shirt - h.m herr.
jeansleggings- gina tricot.
efterlängtade!
foundation, puder & pensel - h.m

det var nog allt. imorgon ska jag ner en sväng på stan här och byta byxor, hitta en mössa och lite mer.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0