II'D NEVER LIKED YOU

hej! jag har inte hunnit skriva på hela dagen. men jag skrev i morse va ? jag har redan glömt x)
skola idag. och sen bussen hem. anna missade den. men jag var med jenny och anton efter skolan. anton spelade guitar hero och åt ostmackor medan min ursöta bästavän jenny hjälpa mig med uppsatsen, jag glömt vi hade tills imorrn! jag älskar verkligen henne.
sen gick jag, anton & jenny ut för att möta anna. jenny åkte efter ett tag.
vi började prata om livets mening... vad är livets mening ? :)
jag märkte att jag var riktigt djup och fick ihop något trams som faktiskt lät troligt :)

nu ska jag plugga vidare. fyra läxor tills imorrn. två av dom är prov.

ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dig mest

2008-11-18 @ 20:02:51
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: jenny

jag älskar dig mest

2008-11-18 @ 20:02:54
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0