MÅNDAG

gomorron! hur har ni det? :) här är det fortfarande snöigt och kallt. fortfarande förkyld, men äter massa tabletter för att inte bli alltför sjuk.
jag skulle ju fixa nya bloggen igår, men efter att jag skissat upp på papper och skulle sätta mig vid datorn, dog internet i hela gävle. så det blev inget fixande för min del. utan jag gick och la mig istället. jag fixar det där ikväll på pappas dator, eftersom min dator inte funkar längre.

skola idag. slutar vid två så då åker jag väl ner på stan och fixar lite. sen hem och vila.
både imorgon och på onsdag slutar vi efter lunch, så det blir en slapp vecka.

nu ska jag klä på mig och åka till skolan.
vi hörs ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0