PLUGGGGGA

hej. jag kan inte förstå hur jag gång på gång skjuter upp pluggandet, det blir aldrig av. jag har inte suttit ner och pluggat på veckor. jag måste verkligen skärpa mig. men jag skjuter hela tiden upp det. ska skriva ner nu vilka läxor jag har, vilka prov och plugga till det sen!

kom iallafall nyss hem från kören, vi tränade tillsammans med den kören, jag var med i början.
det lät jättefint, kan inte förstå hur alla får det att funka. jag bara hänger me och lyssnar efter min stämma. det är även julsånger jag dlrig hört förut, som jag ska kunna flytande om några veckor.
men de andra är så otroligt duktiga så det löser sig nog om jag missar någon mening eller två!
efter, skjutsade vi hem thea, påvägen satt vi och sjöng julsånger och hade jättemysigt i mammas lilla bil.

jag känner just nu hur otorligt skrivsugen jag är, så förbered er på en lång text.
minnen, dofter och allt möjligt dyker upp i huvudet när jag lyssnar på gamla jullåtar. det är så otroligt mysigt!
jag bara längtar och längtar, men vill ändå inte att den ska vara över, för då är det ett år kvar! :O

nu ska jag göra detdär schemat med läxor och sen plugga lite!

hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mkt :) <3

lycka till med pluggandet.

2008-11-13 @ 12:50:22
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Ullis

Nu har jag också kommit på att jag måste börja lyssna på jullåtar.. ju tidigare man börjar desto länge julkänsla får man ju.. älskar oxå julen. hoppas pluggandet gått bra, du är säkerligen mer ambitiös än vad jag är iaf.

Må så gott sockertopp!

2008-11-13 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0