SJUKSJUKARESJUKAST

hej. jag mår inge vidare. frussen som tusan, trött och tjock i halsen. öm i hela kroppen och helst slut.
jag tror jag har fått en förkylning.

jag kom nyss hem från valbo där jag var med mamma. hon ska tydligen på någon fest och ville ha min hjälp att hitta en tröja. medan hon sprang runt där stod jag och tittade på alla som åkt ut ur idol, som var där och sjöng och fotades.

nu kom nyss anna, och vi ska se en film vi hyrde igår och mysa. tror varken någon av oss är så vidare pigga. så vi kanske somnar där i soffan framför tv, vilket vore mysigt.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Usch vad tråkigt att vara sjuk. Krya på dig.

2008-11-23 @ 15:53:00
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0