SÖNDAG KVÄLL

hej på er. hur har ni det? med mig är det väl ganska bra, tanken på att jag imorgon kommer ha fullt upp med att plugga vid den här tiden, gör mig hängig. jag tycker verkligen inte om skolan. all stres fem dagar i veckan. att dra sig upp på morgonen och komma hem sent på kvällarna. inte roligt alls. 

idag har jag varit med jenny eftersom hon sov över här. vi tog en härlig promenad på morgonen. sen satte vi oss framför datorn. sen var det lunch och vi gick ut och fotade med nora sen. det var roligt. fikade även lite på bönacafé sen åkte vi hem till nora och tittade på skräckfilm.  det var läskig. jag hatar sådana filmer.
efter det åkte vi hem till mig och jenny fick skjuts hem. 
sen åt jag middag och cyklade sedan ut med jennie och anna.

nu tittar jag på tv. och ska nog sova snart. sorligt.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0