BIGCITYDREAMS

hej på er alla söta människor i vårt avlånga sverige! hur har ni det idag?
jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. jag var på min första gitarrlektion. vi stämde gitarren x'D
+ att jag har en v äl d i g t gammal gitarr. det kommer ju går bra!

skola idag först. det var ganska roligt. speciellt i matsalen när mickan höll på att spruta ut vatten över hela rummet. skjutande ninjor! det var roligt. sen no. och jag tycker det är tråkigt när vi ska sitta och klippa och klistra. men det funkar.

nu måste jag plugga men jag vet inte om jag orkar.

vi hörs!

Vad har ni haft för er idag? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: nu är det du som är söt här va :D

tack!

2008-10-14 @ 17:07:59
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0