EJ ÖRON EJ ÖRON EJ SVANSAR HAVA DE

hej på er. eva och adam filmerna rullar på tv:n såsom de gjort hela dagen. man längtar verkligen till sommaren, nu när de dansar runt midsommarastången och sjunger ;D de har hämtat våran tv nu, så vi tittar på en gammal liten en. vilket funkar det också. mår lite bättre nu. men det trycker i öronen. jävla förkylningar. men det blir ju bättre vilket känns bra. vet inte hur bror mår, men men. ska kolla vidare på filmen och sticka på min halsduk! jag rev upp hela igen! men nu är den " ungefär " lika stor igen.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu ska jag skärpa mig... har lixom glömt bort din blogg... men nu ligger den som favorit på datorn så ska kolla in den ofta..

Jag kommer hem nästa vecka så då syns vi kanske. Känns som det var en evighet sen jag såg dig.

Hoppas allt är bra med dig! (Annars får det snabbt bli bättre....) krambanan!

2008-10-20 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0