EVERTHING IS GONNA BE ALRIGHT

hej på er! jag har inte hunnit blogga på eftermiddagen. men nu är jag hemma och har precis ätit middag.
vi åkte buss hem som vanligt. och vi är lite högljudda måste jag erkänna. då skriker plötsligt busschauffören att vi ska lugna ner oss. så vi blir tysta. sen säger han att platserna är inte avsedda för oss. och vi sitter fortfarande tysta. då ryter han till. MEN FLYTTA PÅ ER DÅ! så vi tar våra väskor och sätter oss på några andra platser. men bussen står fortfarande still. så snäser han. städa upp också. så jag och anton får städa upp annans skit. så där får man inte bete sig. han kan säga till oss att vara tysta men inte skrika åt oss.

sen åkte jag och anna hem till anna. och anton kom senare. och man kan ju inte säga annat än att vi hade roligt!

nu ska jag chatta lite.

Någon som vet om det är något bra på tv idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0