HIGH SCHOOL MUSICAL - SENIOR YEAR

hej på er. jag kom ganska nyss hem från bion. det var verkligen roligt. anna pratade dock högt och tydligt under hela flem och fick en crush på zac efron. den flickan överraskar varje dag.
hon blir dock aldrig kär i kändisar. men under hela filmen sa hon att han var het. sen satt vi och vänta på bilder på hetingen. och visst är han snygg det måste man erkänna. jag mår lite bättre nu iallafall. imorgon fyller älsklingsanna år och jag vill verkligen vara frisk. ska försöka iallafall. men det klarar jag nog. men vi har två inlämningar och ett prov. så jag vet dock inte om jag är så sugen. men hon fyller ju år! :D

okej, dagens tips, SE HIGH SCHOOL MUSICAL, men man kan dock inte andas under hela filem. heeetingen zac borde vara med på fler ställen. och att gå på bio med anna är det roligaste som finns. stockholm om två veckor :D

Kommentarer
Postat av: gurra

det ska jag

2008-10-29 @ 20:19:35
URL: http://willhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0