KAMERA

ni vet att jag ville köpa en NIKON D40 men att den var slut. så åkte vi till stockholm där dom sa att den gått ut. men nu gick jag in bara för kul skull och hittar den och det står att den finns inne! gud va glad jag är. ska prata med m & p när de kommer hem och får se om jag kan köpa den! det vore bäst! kom nyss hem från en himla kväll. jag och a åkte till våratt lilla "ställe" och där låg våran lilla brygga. repen var typ uppbundna så vi tog loss det som satt kvar och då hoppar ann apå så bryggan flyter iväg. efter ett tag slutar det med att anton får komma och rädda oss. och det tog säkert två timmar innan vi kunde åka hem.

nu ska jag äta och plugga.

ha en bra dag.
lite bilder blev det också som kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0