MÅNDAG

hej på er. idag har jag ju vart med anna. och vi gjorde faktiskt inget speciellt alls. satt framför datorn till klockan var halv tre. bestämde oss dår för att ta bussen in till stan, och på bussen hittar vi självaste nikolina! satt där och pratade lite. gick på stan en halvtimme, han köpa med oss lite godis innan vi åkte hem igen. inte bra alls. men nu ska jag ha godisförbud ett tag framöver. åkte hem och tittade på highschoolmusical 2, i fem minuter innan vi började springa runt och lekte dramafilm. ritade lite med tuschpennor och sen åkte hon hem.
det var våran dag. inte speciellt händelserik. imorgon vill jag simma. måste röra på mig.
nu ska jag leta reda på en text. sen blir det chatta tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre. vilket blir snart. så himla trött på mornar.

hej då!

Har ni haft en bra start på lovet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0