MÅNDAG

också har man en hel vecka framför sig igen. en fullbokad vecka utan något roligt. jag tycker at tiden går jättefort. jag fyllde ju nyss år?! och det var tre månader sen. men det är bara 15 dagar kvar i skolan, och sen har vi ett efterlängtat höstlov. med stockhomsesök och slappdagar. efter det är det väl bara 7 veckor och sen är det julafton. 
nu blev jag med ens gladare. jag älskar att ha saker att se fram emot. vi sk ju kanske hälsa på mina söta tremänningar i stockholm också. ännu en anledning att åka dit. det kanske låter konstigt. men jag blev helt kär i staden sen när vi var där. 
ironiskt eller hur?

idag fyller iallafall pappa år! grattis till honom. och bara därför fick jag släpa mig upp ur sängen sju på morgonen. men det gick bra, vi sjöng och han öppnade paket. min favorit var beatles-skivan så klart ;)
sen fick jag sova i en timme till. det var riktigt skönt. kom på att vi bara har tre lektioner idag! inga roliga ioförsig men det är härligt. vi brukar ju ha fyra. 

ikväll ska jag försöka titta på andra avenyn avsnittet jag missade och plugga måste det göras. kanske inte har tid för bloggen. men jag ska försöka.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0