plugg @ wayne's

nu är jag äntligen hemma. från och med nu tycker jag om måndagar. vi har bara tre lektioner och slutar härligt tidigt. sen är jag ledig resten av dagen. imorgon blir det dock ingen rolig dag. jag börjar kvart i nio, och slutar halv fem eftersom jag måste stanna kvar och göra ett prov. det blir jätteroligt.
efter skolan åkte jag och beatrice ner på stan och köpte oss en smoothie och försökte få in all no tills imorgon. vi tröttnade dock ganska tidigt och gick ner till åhléns och jag köpte ett orange nagellack. sen lite halstabletter.
sen tog jag bussen hem och nu är jag med anna. vi tittar på tv, och jag borde plugga nu.
vi kanske kan fota lite senare så det finns några nya bilder att ladda upp.

hoppas verkligen att stockholmsresan blir av med anna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0