PLUGGG

hej. efter att jag kom hem från mormor, satte jag mig framför datorn, med tanken att plugga. men det var mer lockande till bilddagbokenoch bloggen, så läxorna fick vänta. vilket ledde till att jag började plugga halv nio. på en helt annan läxa. jag blir så himla trött på min skola. vi har prov och läxor hela tiden och nu har vi bytt schema för tredje gången. bara för att läraren ska hinna med en svenska lektion. det är skittaskigt. eftersom jag har bussar att passa. de går allt för sällan. imorgon slutar vi tydligen två, så jag sätter mig nog på wayne's och pluggar i en timme, och tar sedan bussen hem. det som är lite skrattretande är att bussen går fem minuter före vi slutar och nästa går halv fyra. de kunde gärna få gå lite oftare. 
nu ska jag titta runt lite mer och sen är det väl dags att sova. som tur är har jag sovmorgon i morgon, så det är inte bråttom i säng. jag satsa på att göra mitt ogjorda matteprov på onsdag. så det blir mycket plugg innan torsdag och kanske inte lika många blogginlägg. det är himla svårt att hinna med allting. 

jag ser att texten blev otroligt lång nu. och det får den bli. jag har bara skrivit ner tankarna i mitt huvud så, så fullt är det och mycket mer. jag har annat att tänka på också. men jag har lite att se fram emot. 

höstlovet vecka 44, när jag ska till stockholm med mamma/familjen.
vecka 47 tror jag, och jag hoppas vi är ledig den fredagen, för isånafall ska jag och bästavän tillstockholm. hoppas vi.

lite att se fram emot. tills dess ska jag plugga så mycket jag kan. måste verkligen ta tag i det här nu. inte haft så bra resultat sen skolan började. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0