SJUK

hej påer. hoppas ni mår bättre än vad jag gör. jag är sjuuukt trött och vill bara krypa under täcket och titta på film. huvudet är tungt och jag har ont i halsen. att jag skulle å och bli sjuk nu! jag och bästavän skulle ju simma efter skolan. nu blir det inget. jag behövde verkligen det. men miss li påminner mig om sommarlovet. alla låtar av henne påminner mig nu om västkusten. häääärligt. och gud vad jag saknar det. skulle vilja ta mer bilder. jag får ta och åka ner nästa år.
om två veckor åker jag och anna till stockholm :D härligt. jag behöver fylla min garderbo med lite nytt.
hon fyller dessutom år nu på fredag!

nu ska jag välja någon film som jag kan titta på. och viila. imorgon ärdet en roligdag i skolan så jag vill jättegärna gå.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig gumman!

2008-10-21 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0