SOMEHOW EVERYTHING RIGHT IN TO PLACE

hej på er. här sitter en ganska så trött cajsa. jag borde läsa igenom spanskaboken. eftersom vi har prov imorgon. men jag orkar verkligen inte.  sjukt egentligen. hur mycket pluggar inte jag i veckan? skolan och sen fritiden.
man hinner ju knappt "leva". men jag tänker inte sova än.
" jag är bara upp ett tag till" jomen visst. vid elva kommer mamma dra mig in i sovrummet och bädda ner mig.
men man blir faktiskt piggare fter ett tag.

min brors kompisar hade sagt att jag skriker och svär på bussen? vilka små snorungar! men jag kanske kan ändra mitt språk en aning. jag ska försöka. någon får slå mig för varje svordom. då slutar jag. för jag stör mig på folk som slår en.

nu kanske jag ska ta tag i pluggandet lite. innan jag är alldeles för trött för att sova!

godnatt på er! :)

Ni kanske har något tips. hur håller man sig vaken länge på kvällarna? :) och skriv inte k a f f e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0