SÖMNDAG!

hej på er. hur har eran söndag varit? rubriken säger väl ungefär hur min varit. haft ont i magen till och från, såfort jag ätit. spelat piano och gitarr. lärt mig alla about you. den är så himla fiin. annars har jag varit inne på youtube och tittat på intervjuer som zac efron har gjort. den snyggaste killen på denna jord. av dom jag sett iallafall.
nu kan jag nästan allt om honom. även några intervjjuer med sprousetvillingarna. roliga killar :D

nu ska jag titta på tv och myyyysa med familjen, imorgon är en ny dag! tar i med nya krafter då! :D

hejdå.

Kommentarer
Postat av: paulina

ska du säga, din blogg är ju hur fin somhelst :O gud vad duktig du är med design!

2008-10-26 @ 21:02:27
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0