SÖNDAG

hej. nu är det söndag. dagarna bara springer förbi. imorgon är det skola igen. vi har dock inte lika mycket prov den här veckan. så det kanske blir lite mer fritid. igår var jag och fotade med anna på engeltofta. och vi fick några riktigt fina bilder. sen var vi tydligen bortbjudna på kvällen, men det är alltid lika roligt i harkskär.

idag ska jag inte göra någonting alls. inte vad jag vet än iallafall. det är verkligen fint väder så kameran kanske åker fram idag igen. annars är det lite plugg som måste göras. 
är det någon som vet vad som i atmosfären ändrar typ "solid" till gas?  
det måste jag ta reda på.

Vad ska ni hitta på idag? :)

Här har ni en bild från igår! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

sitter och klurar på den frågan jag med..

hm solid till gas?

2008-10-12 @ 12:34:09
URL: http://trettiondenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0