STOCKHOLM

hey.

okej igår var den bästa dagen i hela mitt liv!
den var bättre än bäst.
första åkte vi tåg och komm till stockholm halv ett ungefär. vi shoppade och jag hittade en kappa och en kjol. sen åt vi middag på någon resaurang och sen gick vi till oden plan. när vi kommer in och sätter oss viskar jenny att jag ska vända mej och och där står freddy åsblom. herregud.

sen börja allt och det var faktiskt jättebra. björn var ju såklart bäst men soraqn är väl för söt han med?
humor har dom iallafall!  sen åkte vi hem och kom hem vid 11.

imorse vaknade jag med världens magont. var tvungen att gå till skolan ändå.

och ni kan ju gratta eftersom jag och anna har varit bästisar i ett år idag!

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0