080913

hey!

vaknade runt åtta idag.
gick upp och åt frukost och tittade på gustaf 2.
sen kom jag på att jag fått något ryck igår kväll och kopplat ur datorn och flyttat allt.
så då var det bara att börja sätta i alla sladdar och sånt.
för gustaf var desperat och ville ha den. me nu är det jag som sitter här.

ingen aning om vad som händer idag iallafall.

nu har iallafall hösten kommit, träden är alldeles röda!
men det är ändå ganska mysigt med hösten.
jag och anna kom fram till att sommaren, början av hösten, vintern, och slutet av våren, är de bästa årstiderna.
sen kan man gärna få slippa att slask, och sånt.

nu ska jag titta på tv, och sen måste jag skriva löart min uppsats.
men framsidan är iallafall klar.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0