080916

hey.

dagen i kort sammanfattning.
jag vaknade vid sex och åkte in till strömsbro vid halv åtta. gick till jenny för att vänta på bussen.
sen till skolan och alla lektioner.
jag har mått illa i princip hela dagen. mamma tror det är en förkylning, vilket det mycket väl kan vara.
jag fick gå tjugo minuter  tidigare för att hinna med bussen och sötjenny fick också det.
så vi åkte buss till bönan och gick hem till mej.
Anna blev sur och lämnade oss. Och sen kom hon, med kramar i mutor.
vi kollade påt v och lite smått och gott.
sen skjutsade vi in jenny och jag och mamma åkte för att handla.
utanför mötte jag julea. vi skulle varit med varann idag, men det får bli en helg.

nu ska jag slänga i mig mat och snart börjar idol.

jennys abba epidemi har smittat av sig och jag lyssnar på "the winner takes it all" hela tiden.
här har ni den! 

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så super mycket! :)

2008-09-16 @ 20:38:32
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: jenny , med anna i knät.

abbbaaaaaaaaaaaa <3

2008-09-18 @ 17:27:59
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0