080919

                        
                                       bild från i midsomras. jag saknar!
Hej!
fredag idag. väldigt skönt faktiskt. jag tycker veckorna flyger fram. nu är det bara 6 veckor kvar till höstlov, trots att hösten redan anlänt. igår hade jag på mig dunjacka! 

pappa var på hockeymatch igår och kom hem med en sorts puck, med godis i. så nu äter jag godis ist. för frukost.
men gott det är det.
det var iallafall skönt att få sova ut idag. att gå upp sex varje morgon är inte så roligt som det låter.
nej, nu ska jag väl börja fixa iordning mig. bilder kom kanske på outfiten sen!

hej då!

Kommentarer
Postat av: jenny

ååååååååh.. båten <3

2008-09-19 @ 23:28:11
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0