......

Ätbart

Kaffe/te:
jag dricker inget av det, men om jag var tvungen skulle det bli te.
Pizza/donken: oj, svårt. pizza tror jag.
Cola/fanta: cola.
sallad/skräpmat: jag måste nog välja skräpmat.
Godis/glass: godis.
Chips/popcorn: om popcornen är riktigt saltade och goda så. popcorn.
Nötter/saltapinnar: nötter. lätt.

 
Utseendet

Utsläppt/uppsatt:
oj, jag brukar ha båda. men utsläppt.
Läppglans/läppstift: läppglans. jag använder inte läppstift.
Slip in/ballerina: ballerina. jag älskar verkligen ballerina.
Stuprör/utsvängda: stuprör. jag tycker inte alls om utsvängda.
kjol/shorts: shorts. jag äger inte ens en kjol.
Lösnaglar/lösögonfransar: inget av dem.
strumpbyxor/leggings: leggings!
Linne/t-shirt: Linne

Platser

Grönan/bio:
bio, eftersom jag inte är så förtjust i karuseller.
Åre/kanarieöarna: svårt, jag kan inte åka skidor, men det är så mysigt i åre.
T-bana/buss: buss, t-bana finns inte här, och jag tycker inte om det.
Landet/stan: landet. det får låta hur sjukt som helst. men jag älskar stället jag bor på.
Hm/hemköp: hm eller hemköp? men, det är ju inte ens samma sorts butiker?
Poolen/havet: havet. även fast vi har pool är det inget som slår ett dopp i havet.

Kommentarer
Postat av: Andrine

Okej (: Alltid kul med tävlingar osv.

Tack du <3

2008-09-25 @ 14:11:13
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0