FJORTISAR?




hey.

jag och jenny hade grymt roligt.
vi "lekte" fjortisar. hur kul det än låter. haha. minnen med den flickan har jag ju allt.
som den gången vi gjorde ett plakat för att annie skulle komma hem och sen sprang på gatan i bikini och jenny fastnade i grinden.
eller som när vi tappade en kniv i golvet och ringde annie och elin för "städhjälp" och sprang runt och skrek.
herregud.
nu ska jag nog snart sova.
imorgon är jag ledig, för att vi ska på begravning. :/
inte världens bästa anledning till ledighet. men.



HEJ DÅ! 

Kommentarer
Postat av: jenny

åh cajsa.

fyfan va jag älskar dig min bästaste vän.

alla minnen asså, jag dör <3







jag älskar dig föralltid, since year 2000.

2008-09-19 @ 23:29:19
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0