GYM? JORDENS UNDERGÅNG?

hej.

nu fick jag med två ämnen i samma rubrik.
en grymt konstig rubrik också menmen.
 
jag tror jag vill börja på gym, men då måste pappa vara med.
men jag ska nog lura med honom på något sätt.
eftersom jag inte tränar annars är det ett perfekt tillfälle.
men jag skriver mer om det sen.

sen läste jag på expressen om att jorden ska gå under i morgon!
inte riktigt för att jag tror på det.
men kanske.
jag läste det för mamma och hon sa att de inte menar bokstavligen utan att om de fortsätter kan jorden gå under.
men erkänn att det vore hemskt att bara försvinna.
även om mitt liv inte är perfekt så vill jag inte lämna det.
usch!
hemska tankar.
när nu är det snart mina idoler filip och fredrik på tv så hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0