SKOLAAAAAAAAA!

hey!

skola idag! :/

idag skulle vi börjat tio, men vi hade skolfoto, så vi började halv nio ist. och när hela klassen ställt upp och är redo att gå in kommer en lärare och säger att det blivit flyttat till 10.15 så jag tog bussen ner till stan med emma och sarah.
vi åt på donken, och där var typ massa fler.
sen ville emma hem till sig, och astrid och fia och sarah följde med, men jag ville vänta på anna, som skulle komma med bussen.
så var jenny och tove snäll och väntade där med mej, för jenny ville också träffa henne.
sen kom hon, och vi åkte till skolan.

sen efter foto, mådde jag piss och ville hem, men fortsatte ändå.
sen no och musik, sen hämtade pappa mej och vi åkte hem.
och nu ska jag plugga till alla prov.
jag hatar skolan!

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0